Odstoupení od KS.

Žádosti o odstoupení od kupní smlouvy a reklamace

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců, lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů.

Právo zákazníka na vrácení zboží – odstoupení od kupní smlouvy je 14 dnů ode dne kdy zákazník převzal zboží. Lhůta pro vrácení peněz na účet zákazníka je 14 dnů ode dne kdy jsme obdrželi jeho žádost o vrácení (kompletní, včetně čísla účtu).

Upozorňujeme pouze na to, že zboží musí být vráceno neporušeno, nepoškozeno, nemusí být v původním obalu.

Vrácení výrobků však NENÍ možné u kosmetiky, parfémů a dalších spotřebních výrobků, které jste již otevřeli a to z hygienických důvodů - použité výrobky nelze vracet do oběhu. Alergická reakce na produkt, nevyhovující složení či nevyhovující parfemace NELZE považovat za vadu. 

Odstíny, které máme zobrazené na e-shopu, mohou být odlišné v závislosti na nastavení světelných podmínek monitoru. To však není důvod k reklamaci zboží.

Pokuď zboží již přišlo poškozené, prosím kontaktujte nás a domluvíme se na dalším řešení. 

K odstoupení i k reklamaci je vhodné (ale není nutné) přiložit tiskopis A5, který vkládáme do každé zásilky. Zákazník tiskopis vyplní a přiloží k žádosti. Pokud tiskopis již nemáte, napište nám, zašleme Vám ho obratem na e-mail. Tiskopis je jednoduchý formulář, kde zákazník vypíše své jméno, adresu, kontakt a zaškrtne políčka pro odstoupení nebo reklamaci a napíše případně číslo účtu pro vrácení peněz. (vyplnění trvá 2 minuty).

Poštovné náklady při odstoupení od kupní smlouvy nebo při reklamaci zboží každá strana platí sama, a proto sám zákazník může zvolit jakýkoliv způsob vrácení zboží.

Chcete odstoupit od kupní smlouvy nebo vyměnit zboží, tady mate jednoduchý pokyn

  1. Zákazník vyplní formulář, který měl v zásilce nebo e-mailem požádá o nový. Také můžete stáhnout formulář z našich stránek: 1.Soubor CZ ; 2.Soubor SK. Chceme Vás upozornit, že nemusíte používat náš formulář, můžete důvod odstoupení nebo reklamací popsat volně na papír -  musí tam být ale přesné informace o objednávce (číslo objednávky, jméno a příjmení zákazníka, adresa, tel.číslo, e-mail, číslo bankovního účtu na který máme zaslat zpět částku za zboží).
  2. Vyplněný formulář vložte do obálky se zbožím a pošlete na naši adresu:

Adresa pro vrácení nebo reklamaci zboží je: Eltobs s.r.o., Syrovátka 49, Syrovátka, 50327, Česká republika. Vracet zboží můžete Českou poštou nebo kteroukoliv kurýrní společností.

Na reklamace a vrácení zboží odpovídáme přes e-mail: info@freyjastouch.cz